Rólunk · Szakkolisok · Uncategorized

Bemutatkoznak az idei év szakkollégistái!

Mátéffy Sára vagyok, jelenleg harmadéves, magyar nyelv és irodalom szakos hallgatója a Partiumi Keresztény Egyetemnek. Székelykeresztúrról érkeztem Nagyváradra, hegyeket s völgyeket átszelő, zakatoló vonaton, izzó kalandvággyal, ambíciókkal és kíváncsisággal telítődve.

Igazi egyetemistaként kezdetben fél évet tölthettem el Váradon, majd jött egy nagy arcon csapás – az online oktatás. Kalandvágyam bár apadt egy kicsit, kihúzott a szomorúságból, hogy másodéves hallgatóként felvételt nyertem a Janus Pannonius Szakkollégiumba, így egy remek csapat tagjává váltam, mely továbbra is motivál terveim megvalósításában és többletlehetőséget nyújt, hogy kiélhessem magam! Annak ellenére, hogy szakkollégista pályafutásom (is) java részt virtuális keretek közé szorult, volt lehetőségem kipróbálni magam úgy a szervezés, mint a kutatás terén. Az elmúlt egy évben megmérettettem a Partiumi Tudományos Diákköri Konferencián – elnyerve a második helyet –, és segédkeztem különféle programok lebonyolításában. Jelenleg is egy közismert mesesorozat, a Kérem a következőt!, avagy a dr. Bubó szöveg- és képi anyagát vizsgálom antropológiai nyelvészeti megközelítésből, hangsúlyt fektetve azokra a tréfás megnyilvánulásokra, szójátékokra, melyek magukban hordozzák kedvenc „rímhányóm”, Romhányi József humorát.

Számomra sorsdöntő pillanat volt, mikor beadtam a jelentkezésemet a szakkollégiumba, éppen ezért szívből bátorítok mindenkit, hogy fontolja meg felvételét műhelyünkbe, hiszen kár lenne futni hagyni azt a sok lehetőséget, melyet felkínál! Itt mentori segítség és támogatás, továbbképzési és fejlődései lehetőség, valamint egy remek csapat vár!

Hozzászólás